Latvijas studentu apvienība

18. maijā notiks atkārtotā domes sēde un valdes vēlēšanas

18. maijā Rīgas Stradiņa universitātes telpās norisināsies atkārtotā domes sēde. Viens no darba kārtības punktiem tajā būs Latvijas Studentu apvienības (LSA) valdes vēlēšanas. Lai gan iepriekš ziņojām, ka uz valdes amatiem pieteikušies trīs kandidāti, pieteikumu iesniegšanas laiks pagarināts līdz 13. maijam.

Pamatojoties uz kongresā prezentēto valdes modeli, pieteikties aicinām šādiem amatiem:

  1. akadēmiskā virziena vadītājs;
  2. starptautiskā virziena vadītājs;
  3. sociālā virziena vadītājs;
  4. iekšējā virziena vadītājs.

Kandidātiem līdz 13. maija plkst. 12.00 jāiesniedz šādi dokumenti:

  • Curriculum Vitae (CV),
  • motivācijas vēstule ar ietvertu vīziju par izvēlētā virziena (amata) darbību,
  • citi dokumenti pēc amata kandidātu ieskata.

LSA biedra – studējošo pašpārvaldes – rakstisks lēmums par kandidāta izvirzīšanu attiecīgajam LSA valdes amatam jāiesniedz papīra formā līdz domes sēdes sākumam.

Dokumenti iesniedzami klātienē LSA birojā Mārstaļu iela 2/4-4 (ieeja no Vecpilsētas ielas) vai sūtot pa pastu (Latvijas Studentu apvienībai, Mārstaļu iela 2/4-4, Rīga, LV – 1050) ar pasta zīmogu līdz 22. aprīlim, vai jānosūta tos elektroniski uz e-pastu lsa@lsa.lv, parakstītus ar drošu elektronisko parakstu. Pa pastu vai klātienē iesniegtie dokumenti noteiktajā laikā jānosūta arī uz e-pastu lsa@lsa.lv.

Lai pārbaudītu kandidātu gatavību amatam, pēc pieteikuma iesniegšanas termiņa beigām kandidāti saņems uzdevumu, kuru atrisinājumu būs jāiesūta elektroniski jāprezentē 18. maija domes sēdē.

Uz LSA domes sēdi aicinām ierasties ikvienu interesentu. Tajā būs iespēja iepazīties ar kandidātiem, izteikt viedokli, kā arī uzdot sev interesējošus jautājumus.

Domes sēdes darba kārtība

(Reģistrācija no plkst. 11.30)

  • 12:00 Domes sēdes atklāšana
  • 12:03 Domes sēdes darba kārtības apstiprināšana
  • 12:05 Balsu skaitīšanas komisijas apstiprināšana
  • 12:10 Valdes locekļu un biroja darbinieku darbības pārskats kopš iepriekšējās domes sēdes
  • 12:35 Finanšu pārskats par periodu kopš iepriekšējās Domes sēdes (Ziņo prezidente J. Širina)
  • 12:40 Valdes vēlēšanas
  • 14:10 Balsojums par valdes amatu kandidātiem (Ziņo prezidente J. Širina)
  • 14:15 Pauze un balsošana par valdes amatu kandidātiem
  • 14:45 Valdes vēlēšanu rezultātu apstiprināšana
  • 14:50 Biedru naudas un valdes un biroja darbinieku atalgojuma apmērs 2019./2020. gadā (Ziņo prezidente J. Širina)
  • 15:05 Pozīcija par doktorantūras realizāciju un promocijas procesu (Ziņo akadēmiskā virziena vadītāja L. Vaivode)
  • 15.25 Informācija par Studentu līderu forumu 2019 (Ziņo projekta organizatori)
  • 15.35 Atskats uz starptautiskajiem pasākumiem (Ziņo starptautiskā virziena vadītāja K. Sproģe)
  • 15:45 Aktuālā informācija par grozījumiem normatīvajos aktos (Ziņo prezidente J. Širina)
  • 16:00 Studējošo pašpārvalžu aktualitātes (Ziņo pašpārvalžu pārstāvji)

Informējam, ka domes sēdes laikā tiks uzņemas fotogrāfijas un videomateriāls, kas tiks izmantots publicitātes nolūkos.

Did you like this article? Share it with your friends!

Leave a Reply

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Skip to content